Eco-Kid

Bijna vakantie!!
Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar wij worden onderhand lekgeprikt door muggen en nare steekvliegen als we buiten zijn. Een grote fan van DEET of andere chemische middelen ben ik niet, dus ik werd helemaal blij toen ik deze natuurlijke anti-insectenspray zag!

Hopelijk is dit het recept voor een zomer zonder rottige muggenbulten.

Eco-Kid verkoopt trouwens ook shampoos en (leave-in) conditioners die preventief werken tegen luizen. Handig voor na de vakantie, straks weer op school! ;-)

Almost holidays!!

Here in Switzerland the bugs and mosquitos are working hard giving us a hard time to sit outside. But I'm not fond of using toxic chemicals like DEET... Then I saw this natural bug repellent by Eco-Kid.

I hope this is our recipe for a summer without nasty mosquito bites!

Eco-Kid also sells shampoos and (leave-in) conditioners that prevents lice. I guess that might come in handy after the holidays when school starts again! ;-)

2 opmerkingen:

pieke zei

dank voor de tip. hierdoor herinnerde ik me ook je zonnebrandtip, ga ik ook meteen bestellen. Goed beschermd de zomer in!

Zininshop zei

Leuk merk is dat!